Syyskokous 1.11.2023

Tervetuloa Jokelan omakotiyhdistyksen syyskokoukseen 1.11.2023 kello 18:30, Jokela-talolle Dojo-saliin (Keskustie 20, 05400 Jokela). Tilaisuudessa käsitellään yhdistyksen toimintasuunnitelma vuodelle 2024 sekä talousarvio, sekä suoritetaan henkilövalinnat. alkuperäiseen kokouskutsussa oli virhe, oikaistu kutsu ja asiaslista liitteenä.

Tilaisuuden avaa 1komma5-yrityksen edustaja, kertoen aurinkosähköjärjestelmistä, mitoituksesta ja kustannuksista. 1komma5 on Suomen Omakotiliiton yhteistyökumppani, joka on erikoistunut aurinkosähköjärjestelmiin.

Ilmoittaudu ihmeessä mukaan lähettämällä sähköpostia puheenjohtajalle Jan Enlund,  puheenjohtaja(at)jokelanomakotiyhdistys.fi tai tekstiviestillä numeroon 040-8307178 (Ilmoittautumiset tarjoilun riittävyyden takaamiseksi)

Osallistujien kesken arvotaan yllätyspalkinto liittyen kodin puhtaanapitoon!

Lämpimästi tervetuloa tilaisuuteen!

Hallituksen puolesta,