Syyskokouksen tulos

Yhdistyksen säännönmukainen syyskokous pidettiin 3.11.2023. Tilaisuuden alusti Ilpo Hed, 1komma5 yrityksen edustaja. 1komma5 on Omakotiliiton yhteistyökumppani joka on erikoistunut aurinkosähköjärjestelmiin.

Yhdistyksen jäsenille Ilpo Hed teki tarjouksen laitehankinnoille loppuvuodeksi 2023. Kokousmateriaali ja tarjous on lähetetty sähköpostitse jäsenille. Mikäli sähköposti jostain syystä on jäänyt saamatta, voitte tiedustella tarjousmateriaalia puheenjohtaj(At)jokelanomakotiyhdistys.fi.

Itse kokouksessa käsiteltiin toimintasuunnitelma sekä talousarvio, jotka molemmat hyväksyttiin. Kokouksessa suoritettiin myös hallituksen ja puheenjohtajan valinnat, jonka tulos oli seuraava:

• Jan Enlund valittiin puheenjohtajaksi
  • Hallituksen jäseniksi valittiin: Raimo Kosonen, Leena Haatainen, Elina Kolehmainen vanhoina jäseninä ja uusina jäseninä Tiina Remes, Esko Karhu ja Erkki Yli-Korpi